П`ятниця, 19.04.2024, 22:03
Вітаю Вас Гість | RSS

 Сайт вчителя почтакових класів   Сотнікової Тетяни Михайлівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 14
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Правила поведінки на водоймах покритих льодом.

·Не можна з'їжджати на лижах із крутого берега на лід: у разі різкого навантаження він може провалитися.

·  Категорично забороняється дітям грати на незміц­нілому льоду.

·Небезпечно бути біля берегів, де найчастіше вини­кають промоїни, тріщини й розриви льоду.

·На льоду краще мати при собі знаряддя безпеки (лижі, мотузку, палицю).

·Обходь місця, вкриті товстим шаром снігу: під снігом лід завжди тонший; тонкий лід і там, де розливаються джерела, де швидка течія або струмок впадає в річку.

·Переходь річку тільки у встановлених місцях, тов­щина льоду має бути не менше за 15—20 см.

·Катайся на ковзанах лише в перевірених та облад­наних для цього місцях.

·Якщо лід почав тріщати та з'явилися характерні тріщини, негайно повертайся на берег. Не біжи, відходь повільно, не відриваючи ступнів ніг від льоду.

Мої статті | Переглядів: 547 | Додав: Михалька | Дата: 09.12.2016 | Коментарі (0)

Відповідно до Державних  санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу  навчальний рік у загальноосвітніх навчальних закладах усіх типів і форм власності розпочинається 1 вересня і закінчується не пізніше 1 липня наступного року. 

Мої статті | Переглядів: 465 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

      Вчительська професія --- одна з небагатьох, які можна назвати вічними. Ніхто і ніщо не може замінити вчителя --- творчу особистість зі своїм неповторним іміджем

                  Найсучасніша техніка, комп’ютери чи система “ Інтернет” --- лише добрі його помічники. З плином часу змінюється і статус учителя,його функціональні обов’язки та права і, власне, навіть учительський образ. Незмінною ж залишається потреба в учителеві, бо без нього малоймовірним уявляється шлях до прогресу, нормального людського життя.

                   Нині, в період національного відродження України, вчителю відводиться особлива роль і місце, що підкреслюється в основних нормативних та законодавчих документах про освіту. Вимоги до нього досить високі, що цілком закономірно.

Мої статті | Переглядів: 451 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Задачі зборів:

1. Познайомити батьківський колектив із можливими проблемами адаптації дітей у перший рік навчання.

2. Розробити рекомендації для створення системи комфортних взаємин із першокласником.

Питання для обговорення:

· Фізіологічні труднощі адаптації першокласників у школі.

· Психологічні труднощі адаптації першокласників у школі.

· Система взаємин дітей у класі.

Мої статті | Переглядів: 586 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Відомо, що сім’я – той основний осередок, де відбувається формування особистості дитини. Вплив сім’ї на дитину домінуючий унікальний, а багато в чому й незамінний. В сім’ї особистість формується в природних умовах, вихователі тут – найближчі й найдорожчі для дитини люди, з якими вона постійно спілкується і яким повністю довіряє.

Основну роботу з батьками школа проводить через батьківські об’єднання, які носять різні назви – батьківські комітети, конгреси, асоціації, асамблеї, президіями, комісії, клуби і т.п. Кожен з них має свої план, положення, напрями діяльності.

Особливий тягар по забезпеченню реальних зв’язків з сім’єю лягає на плечі класовода. Свою діяльність він організовує через класний батьківський комітет, батьківські збори, а також через вчителів, які працюють в даному класі. Важливою частиною практичної діяльності класовода є відвідування учнів вдома, вивчення умов, в яких вони проживають, передбачення небажаних результатів. Традиційною функцією класовода залишається просвітницька: багато сімей потребують педагогічної поради, професійної підтримки.

Мої статті | Переглядів: 521 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Під визнанням дитини ми будемо розуміти її право бути собою, мати свою точку зору на події, явища, ситуації. Визнати – значить повірити у можливості учня, у безкінечність його пізнання, у його самовдосконалення, визнати його неповторність. Визнання особистості дитини надає можливість виявляти свободу в спілкуванні з вчителем.

Мої статті | Переглядів: 387 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Ступінь успішності взаємодії вчителя з дітьми, яка залежить,

на наш погляд, від: особистісно-професійних якостей учителя, рівня розвитку

міжособистісних контактів у педагогічному колективі, відносин із  адміністрацією школи й батьками учнів, а саме головне – від підходу до виховання особистості, що в цілісній єдності визначають характер самої взаємодії.

Педагоги, які з високим рівнем ефективності будують ситуаційні, рольові й міжособистісні відносини мають розвинену професійну якість – особистісну флексібельність (гнучкість, варіативність), яка полягає у здібності вчителя відмовитися від неефективних засобів виховальної діяльності, прийомів мислення, способів поведінки й виробити власні, або прийняти нові, оригінальні підходи для створення психологічно-комфортних виховальних ситуацій та розв’язання проблемних питань у відносинах із учнями.

Мої статті | Переглядів: 349 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Пам'ятка "правила поведінки на вулиці"

Мої статті | Переглядів: 432 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Традиційна українська школа розглядає кожну дитину не стільки як об’єкт, що потребує впливу, скільки як особистість, що інтенсивно розвивається в процесі навчальної діяльності. І щоб учень займав активну позицію в процесі цієї навчальної діяльності, він повинен мати потужні джерела мотивації навчання. Теорія мотивації витікає з необхідності будувати педагогічний процес таким чином, щоб його методика орієнтувалась на якомога глибше проникнення у внутрішній світ дитини, мала на меті пробуджувати і розвивати в ній здібності і нахили. Тому основним у педагогічному мистецтві вчителя є уміння спонукати, а не примушувати. Така система передбачає позитивну аргументацію методів і засобів впливу на дитину, за якою майстерність учителя виявляється у тому, що він стимулює учня робити все із власної волі, з бажанням і радістю. Таким чином, в основі теорії і практики мотивації є оптимістична гуманістична концепція, складова проблемного питання нашої школи, яка зорієнтована на великі потенційні здібності й можливості самих дітей, ґрунтується на положенні, що саме спонукаюча, а не підганяюча сила навчання і виховання здатна перетворити дитину з об’єкта впливу педагогів на суб’єкт власного розвитку.
Мої статті | Переглядів: 460 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

Урок є складним "відрізком" навчального процесу. Як усі складні об'єкти, уроки можуть бути поділені на типи за різними ознаками. За якими ж ознаками групуються уроки? Проблема ця дуже складна і не вирішена остаточно ні у світовій, ні у вітчизняній дидактиці Кількість класифікацій сьогодні вираховується десятками.
Мої статті | Переглядів: 365 | Додав: Михалька | Дата: 27.11.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-14
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту


Сайт вчителя початкових класів Сотнікової Тетяни Михайлівни© 2024
uCoz