Зміст даних |
01.09.2016 |
01.09.2017 |
01.09.2018 |
01.09.2019 |
01.09.2020 |
|
Прізвище, ім’я, по батькові |
Сотнікова Тетяна Михайлівна |
|||||
Дата народження |
10 червня 1982рік |
|||||
Освіта |
Вища |
Вища |
Вища |
Вища |
|
|
Назва навчального закладу, який закінчив; рік закінчення |
Красноградський пед.коледж, 2002р., ХНПУ ім..Г.С. Сковороди 2005р |
Красноградський пед.коледж, 2002р., ХНПУ ім..Г.С. Сковороди 2005р |
Красноградський пед.коледж, 2002р., ХНПУ ім..Г.С. Сковороди 2005р |
Красноградський пед.коледж, 2002р., ХНПУ ім..Г.С. Сковороди 2005р |
|
|
Фах за дипломом |
Вчитель початкових класів |
Вчитель початкових класів |
Вчитель початкових класів |
Вчитель початкових класів |
|
|
Загальний стаж роботи |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
Педагогічний стаж |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
Стаж роботи на посаді |
14 |
15 |
16 |
17 |
|
|
Навчальні предмети, які викладає |
Початкові класи |
Початкові класи |
Початкові класи |
Початкові класи |
|
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації за фахом (рік) |
2013 рік |
2017 рік |
2017 рік |
2017рік |
|
|
Проходження спецкурсів:
|
с/к «Основи здоров’я», 2013р |
с/к"Використання ІКТ у практиці роботи вчителя початкових класів" |
|
|
|
|
Атестація (рік) |
2015рік |
2015 рік |
2015 рік |
2019 рік |
|
|
Кваліфікаційна категорія |
Спеціаліст ІІ категорії |
Спеціаліст ІІ категорії |
Спеціаліст ІІ категорії |
Спеціаліст І категорії |
|
|
Педагогічне звання |
|
|
|
|
|
|
Науковий ступінь |
|
|
|
|
|
|
Нагороди |
|
|
|
|
|
|
Методична тема, над якою працює педагог (рік, назва теми) |
«Розвиток навичок читання у молодших школярів» (2-й рік) |
«Розвиток навичок читання у молодших школярів» (3-й рік) |
|
|
|
|
Застосування технологій навчання (назва технології) |
Інтерактивні, критичне мислення, здоров’я-зберіг., інформаційно-комунікативні |
Інтерактивні, критичне мислення, здоров’я-зберіг., інформаційно-комунікативні |
|
|
|
|
Результати учнівських конкурсів (назва конкурсу, кількість переможців) |
Колосок - І(1), ІІ(3) Кенгуру – ІІ(2), Русский медвежонок – ІІ (1), ІІІ (1) |
Колосок - І (2) Кенгуру – І (1) |
|
|
|
Трудову діяльність у Красноградському багатопрофільному ліцеї почала 1 вересня 2011 року вчителем початкових класів. Загальний трудовий стаж становить 14 років. Має ІІ кваліфікаційну категорію. У 2017 році пройшла курси підвищення кваліфікації.
За період роботи проявила себе відповідальним, сумлінним працівником. Має добру науково-методичну підготовку, уроки проводить на достатньому та високому методичному рівні.
У своїй практичній діяльності досягла значних успіхів у вихованні, навчанні учнів, координації діяльності дитячого колективу. Використовує сучасні досягнення передової педагогічної науки і практики. Постійно підвищує свій науково-теоретичний і методичний рівень, знайомиться із новітніми підходами до організації навчання – інтерактивними технологіями. На достатньому рівні володіє методикою викладання у початкових класах. Методична тема, над якою працює педагог «Розвиток навичок читання у молодших школярів» (3-й рік).
Сотнікова Тетяна Михайлівна спрямовує свою діяльність на досконале володіння ефективними формами і методами організації начально-виховного процесу. Забезпечує диференційований підхід, оптимальне поєднання фронтальної, групової та індивідуальної роботи. Впроваджує передовий педагогічний досвід С.П. Логачевської. Спираючись на праці І.Т. Федоренко, В.М. Зайцева, Б.В. Динга, Г. Пінчука педагог використовує в своїй діяльності різні форми роботи для глибокого, емоційного і логічного осмислення тексту, для удосконалення техніки читання, для збагачення словникового запасу учнів. Стверджує, що читання є основою освіти і самоосвіти, навичкою «уміння вчитися» протягом усього життя.
Систематично використовує інноваційні технології. Спонукає молодших школярів до самостійної пізнавальної діяльності. Широко застосовує на уроках наочні посібники, ігрові ситуації. На достатньому рівні формує навички діалогічного, монологічного мовлення, каліграфічного письма, техніки читання та математичної кмітливості у молодших школярів. Часто на уроках створює проблемні ситуації, які спонукають учнів до самостійної праці, що дає змогу глибоко засвоювати програмовий матеріал. Систематично впроваджує індивідуальну та групову роботу учнів, використовує для роботи наочні посібники, роздатковий дидактичний матеріал. Постійно працює над фаховим самовдосконаленням. Велику роль у навчанні і вихованні дітей відіграють особисті якості самого вчителя: постійна кропітка робота, прагнення більшого, не зупинятися на досягнутому, бажання вчитися самому і навчати інших.