Понеділок, 29.04.2024, 16:54
Вітаю Вас Гість | RSS

 Сайт вчителя почтакових класів   Сотнікової Тетяни Михайлівни

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

Картки для читання
[ Викачати з сервера (27.4 Kb) ] 27.11.2016, 21:08

 

1 клас

Увага! Дорога!

Ми живемо у світі, де вулицями мчать автомобілі, автобуси, тролейбуси, а також ідуть пішоходи! Для того, щоб на вулицях було безпечно, люди створили Правила дорожнього руху. Їх повинні знати усі водії та пішоходи.

Зелений вогник загорівся – треба йти. Жовтий – треба зупинитися. А червоний якщо – то стій, ані руш…

(53 слова)

Запитання і завдання

 

1.Для чого створили Правила дорожнього руху?

2.Хто повинен їх знати?

3.На який вогник світлофора треба переходити вулицю?

4.Що означає жовтий попереджувальний вогник?

5.Як слід вести,якщо загорівся червоний?

1 клас

Сірники-не іграшки

Не розмахуй ти руками,

Не жартуй із сірниками

Ти не встигнеш кліпнуть оком-

Спалах іскри ненароком:

За одну лише хвилину

У вогні усе загине.

Як не вдасться утекти,

 У вогні згориш і ти.

(36 слів)

Запитання і завдання

1.Чи можна гратись сірниками?

2.До чого приведе гра з сірниками?

3.Як викликати пожежну службу?

1 клас

Відпочинок

 

Вихідний день потрібно планувати, щоб він пройшов цікаво,не треба лінуватися,і тоді на все вистачить часу і на допомогу батькам,і на веселий відпочинок.

Найкращий відпочинок - це рухливі ігри, плавання, катання на велосипеді,фізична праця на свіжому повітрі.

 

(40 слів)

Запитання і завдання

 

1.Чому слід планувати вихідний день?

2.Як потрібно відпочивати?

3.Розкажи,як твоя родина проводить вихідний день?

 

Розповідь лікаря Спортсменкіна

 

Про те,що фізкультура й спорт корисні для здоров’я,люди довідались дуже й дуже давно. У Давній Греції спорт був одним із головних занять.

Гарними вважалися люди атлетичної статури. Саме в Давній Греції були започатковані перші Олімпіади.

(40 слів)

 

Запитання і завдання

 

1.Про що дуже давно довідалися люди?

2.Чому спорт необхідний для кожного з нас?

3.Де були започатковані перші Олімпіади?

 

 

Людина і природа

 

У природи все тісно пов’язане між собою. Людина-частина природи. Вона не може жити без повітря,води, рослин і тварин. Якщо клуби диму

фабрик и заводів забруднюють повітря, то страждає не лише природа-хворіє і страждає людина.

На усій земній кулі люди зрозуміли, що охороняючи природу, вони охороняють багатство і красу рідної землі,своє майбутнє.

 

(58 слів)

Запитання і завдання

 

1.Без чого не може жити людина?

2.Від чого страждає людина і природа?

3.Чому слід охороняти природу?

 

Дбай про своє здоров’я!

 

Щоб не хворіти,бути міцнішим,бадьорим,завжди мати гарний настрій, треба щоденно дбати про своє здоров’я.

У цьому тобі допоможуть: свіже повітря, вода; фізичні вправи, цікавий відпочинок та охайність.

(36 слів)

 

Запитання і завдання

1.Чому треба щоденно дбати про своє здоров’я?

2.Як зміцнити своє здоров’я?

 

Вмійте природу любити

 

Вам у походи ходити

і мандрувать любі діти.

Вмійте ж природу любити,

Кожній стеблині радіти.

В полі,у лісі,над яром-

Квіти,дерева і трави…

Цвітуть не вирву задаром,

Гілки не вткни для забави!

Оберігайте ж повсюду

шлях і стежиночку в гаї,

все те окрасою буде

нашого рідного краю.

 

(51 слово)

Запитання і завдання

 

1.Як ти розумієш слова:»Вмійте природу любити?»

2.Що таке природа?

3.Як ти оберігаєш природу?

4.Подивись у вікно і назви все,що ти бачиш.

 

Чому Оля не зірвала квітки?

 

Рано-вранці першокласниця Оля йшла до школи. Біля дороги вона побачила квітку ромашку.

Ой,яка красива квітка! Оля вже простягла руку, щоб зірвати й понести її до школи. Та раптом побачила на пелюсточці краплинку роси. А в краплинці горить сонечко,і блакитне небо,й зелена нива, й висока тополя - все в краплинці. Задивилася

Оля на краплинку роси й не зірвала квітки.

(В.Сухомлинський)

(64 слова)

Запитання і завдання

 

1.Яку квітку побачила Оля біля дороги?

2.Чому дівчина не зірвала квітку?

3.Як ті ставишся до навколишньої природи?

 

Найбільше багатство-це здоров’я

Микола постійно зміцнює своє здоров’я. Кожного ранку він робить зарядку,умивається,стежить за

чистотою свого тіла. Влітку хлопчик купається у річці, морі.

Взимку катається на лижах, ковзанах. Миколка росте здоровим учнем.

І ви діти,займайтесь спортом, більше бувайте на свіжому повітрі!

Бо найбільше багатство - це здоров’я.

 

(50 слів)

Запитання і завдання

 

1.Як Миколка зміцнює своє здоров’я?

2.Що ти робиш для того,щоб бути здоровим?

3.Як розумієш вислів:»Найбільше багатство-це здоров’я»?

 

Бідолаха комар

 

Бідолаха комар застудився:

З джерела студениці напився.

Обмотав собі хусткою шию,

П’є гарячий відвар з деревію,

Бо дзижчати не може ніяк,

Лиш тихенько чхає в кулак.

(26 слів)

Запитання і завдання

 

1.Чому комарик застудився?

2.Відвар з якої рослини п’є комарик?

3.Пригадай, з яких рослин мама готує чай під час застуди?

4.Що слід робити,щоб не застудитись?

 

Берізка

 

Все в лісі веселиться, а берізка плаче. Під гарячим промінням сонця сік швидко тече по її білому тілі. Через кору він виступає назовні.

Люди вважають березовий сік корисним напоєм. Вони надрізають кору і збирають сік. Ці дерева потім засихають і гинуть. Сік у берези все одно, що кров у людини.

(За В. Біанкі)

(51 слово)

Запитання і завдання

  1. Чому плаче берізка?
  2. З чим порівнюється сік берези?
  3. Чи правильно вчинили люди?
  4. Як допомогти березі?

 

Ясени

 

Біля школи восени

ми садили ясени –

деревця маленькі,

прутики тоненькі.

Як дерева стали в ряд –

слово мовив старий брат:

- Почекаєм до весни,

хай зростаюсь ясени –

ми їх будем берегти

будем доглядати

щедро поливати.

А м’яча з зелених зон

поженем на стадіон

 

В. Губарець

 

(46 слів)

 

Запитання і завдання

 

  1. Де діти садили ясени?
  2. Як будуть їх доглядати?
  3. Для чого люди садять дерева?
  4. Яку участь ви берете в озелененні свого села?

Природа України чудова.

Природа України чудова. Та якби люди не нищили її, вона була б ще кращою. Ми ж маємо дбати про неї й молити Господа, щоб він почув наш щирий голос!

(29 слів)

Запитання і завдання

 

  1. Якою є природа України?
  2. Що слід робити, щоб вона була кращою?
  3. Як ти дбаєш про природу?

 

Люблю ліс.

Я дуже люблю ліс. Ліс – неначе великий будинок. Під кущиком можна зустріти довговухого, косоокого звіра. А ще можна зустріти білку, дику козу, їжака та багато інших звірів.

Щоб звірям добре жилося, людина повинна охороняти цей будинок.

(38 слів)

Запитання і завдання

 

  1. На що схожий ліс?
  2. Кого там можна зустріти?
  3. Чому людина повинна охороняти ліс?
  4. Як ти допомагаєш тваринам?

 

Вогонь на службі у людей

 

Важко уявити собі життя людини без вогню. Він допомагає приготувати їжу, зігрітися, коли холодно. На заходах вогонь використовують, щоб виплавляти метал, виготовляти посуд, пекти хліб.

Вогонь – друг людини. Але якщо він потрапить у невмілі руки, то може стати грізним ворогом.

(45 слів)

Запитання і завдання

 

  1. Яку користь приносить вогонь?
  2. Коли вогонь може стати грізним ворогом?
  3. Як викликати пожежну службу?

На залізничній колії

 

По залізничній колії

Ніколи не ідіть.

Каміння, цеглу, палиці

На рейки не кладіть.

Бо поїзд не зупиниться,

А з колії зійде.

І гра ця неразумна

До горя доведе.

 

 

(31 слово)

Запитання і завдання

 

  1. Чи можна ходити по залізничній колій? Чому?
  2. Де слід переходити залізничну колію?

 

Правила харчування

Мама завжди вчила Павлика правильно харчуватися. Хлопчик приймав їжу не менше чотирьох – п’яти разів на день. Вечеряв за одну – дві години до сну. Він ніколи не захоплювався солодощами. Дотримувався правил харчування, тому і ріс здоровим.

(37 слів )

Запитання і завдання

 

  1. Чому вчила мама Павлика?
  2. Скільки разів на день слід їсти?
  3. О котрій годині ти вечеряєш?

 

 

Категорія: Мої файли | Додав: Михалька | Теги: читання, 1 клас, перевірка навички читання вголос, картки
Переглядів: 390 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту


Сайт вчителя початкових класів Сотнікової Тетяни Михайлівни© 2024
uCoz