Девіз проекту: «Зберігаючи минуле, ми творимо майбутнє»
Мета проекту: вивчати історичне минуле рідного міста; розвивати навички пошукової та краєзнавчої роботи; виховувати ціннісне ставлення до держави та суспільства, поглиблювати громадянські почуття дітей шляхом розширення знань про рідний край, родину, історію рідного міста.
Мета: вивчити географічне положення Атлантичного океану, історію дослідження, особливості тваринного та рослинного світу; звернути увагу на види господарської діяльності в океані; розвивати навички аналізу та синтезу вивченого матеріалу; формувати ціннісне ставлення до природи; виховувати екологічну свідомість.
Цель: познакомить с жизнью и творчеством К.Паустовского, с новым произведением «Заячьи лапы»; учить умению сравнивать, видеть прекрасное, читать выразительно, передавая мысли, чувства, свои эмоции; развивать творческие способности детей, память, речь, словарный запас; воспитывать любовь к родной природе и бережное отношение к ней.
Тема. Сложение и вычитание круглых сотен. Сложение и вычитание круглых десятков с переходом через десяток. Задача на два действия первой степени.
Цель. Ознакомит учащихся со сложением и вычитанием круглых сотен и круглых десятков с переходом через десяток; совершенствовать умение решать задачи; развивать логическое мышление; воспитывать интерес к математике.
Мета: з’ясувати, які приголосні української мови пом’якшуються лише перед і; удосконалювати знання учнів про звуки мовлення, характерні для української мови; розвивати вміння встановлювати логічну послідовність подій; виховувати пізнавальний інтерес.
Практично всі батьки знають, як одягати, як годувати і забезпечити догляд дитини, але поради батькам про виховання дітей ніхто не дає, тому вони виховують своїх дітей так як уміють.
Звичайно, є батьки, які читають багато відповідної літератури, де психологи розповідають про виховання і вчать вмінню спілкування з дитиною, але, на жаль не кожна мама, може знайти час для читання книг. Як же допомогти батькам, які мало знають про виховання дітей, які не знають, як бути жорстким і одночасно добрим, як стати для своєї дитини близьким другом, не втративши при цьому авторитет, ось найважливіші поради батькам, які допоможуть у вихованні їхніх дітей
На протязі перших років навчання школярі вправляються в різних видах письма, кожен з яких має певне значення для формування навичок повноцінної писемної мови, відповідає завданням навчання, закріплення і перевірки відповідних знань і вмінь.
В корекційній роботі з дітьми-дисграфіками доцільно виконувати такі види роботи:
Списування:
а) з рукописного тексту;
б)з друкованого тексту;
в)ускладнене завданнями логічного і граматичного характеру.
Списування як найпростіший вид письма є найбільш доступний дітям, які страждають дисграфією.
Слуховий диктант із зоровим самоконтролем відповідає принципу взаємодії аналізаторів, що приймають участь в процесі письма.
Підбір мовного матеріалу дітям-дисграфікам є досить складним, так як в будь-якому, навіть у самому нескладному тексті може виявитися дещо недоступне для учнів на даному етапі.
Мета: поглибити знання учнів про здоров‘я, формувати бажання вести здоровий спосіб життя, поглибити знання учнів про шкідливі звички та їх вплив на здоров‘я; розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний розвиток; виховувати почуття відповідальності за збереження свого здоров’я.
Обладнання: малюнки двох облич: сумного і веселого; аудіозапис «Пори року» Чайковського; ілюстрації із зображенням людей, які дотримуються здорового способу життя; ілюстрації корисних і шкідливих звичок; картки для роботи з прислів’ями в парах; карти подорожі до здоров’я для роботи в групах; картки «Так» і «Ні»; чисті аркуші паперу.